Volné pracovní pozice

Jsme silná a úspěšná společnost zabývající se prodejem a tiskem reklamních předmětů. Na českém trhu působíme od roku 1991, ale neustále pracujeme na našem zdokonalování. Nebojíme se nových projektů a naším cílem je být kvalitním partnerem a dodavatelem reklamního zboží.

VOLNÉ POZICE:

ASISTENTKA ŘEDITELE/POMOCNÁ ÚČETNÍ

Dokážeš pracovat samostatně a s úsměvem? Jsi aktivní, komunikativní, pečlivá a máš jistou dávku empatie? Baví Tě rozmanitost v práci a nebojíš se odpovědnosti? Pak tedy hledáme možná právě Tebe!

Co budeš mít u nás na starosti?

  • Běžná administrativní práce a zajištění plynulého chodu sekretariátu
  • Objednávání kancelářských a hygienických potřeb, zajištění drobných občerstvení pro návštěvy
  • Správa kuchyňky (doplňování zásob, údržba kávovaru, udržování pořádku)
  • Organizace schůzek, plánování firemních akcí, zajištění ubytování
  • Tvorba měsíčních reportů
  • Spolupráce s hlavní účetní - zadávání faktur do systému Helios, vytváření zápočtů, podklady k DPH, upomínky, administrativa a archivace účetních dokumentů
  • Práce v docházkovém interním systému a následné zpracování podkladů pro mzdy
  • Správa budovy společnosti - zajištění pravidelných revizí a oprav, školení BOZP, PO, školení řidičů, agenda PLP
  • Dle požadavků společnosti vyhlášení a vedení výběrového řízení. Zajištění procesu nástupu a zaškolení nových zaměstnanců.
  • Zpracování výkazů pro ASEKOL, INTRASTAT, EKO-KOM, OSA, OTE
  • Komunikace a spolupráce se všemi odděleními napříč společností
  • Zástup na recepci vždy v případě nepřítomnosti recepční (obsluha brány, distribuce pošty, registrace klientů, objednávání obědů, údržba společných prostor)

Co od Tebe očekáváme?

  • Nástup od 1.10.2025, případně dle dohody
  • SŠ vzdělání
  • Velmi dobrou znalost MS Office
  • Samostatný, odpovědný a proaktivní přístup
  • Příjemné vystupování
  • Základní znalost účetnictví a praxe na obdobné pozici výhodou
  • Znalost účetního systému Helios výhodou

Co Ti za to nabídneme?

  • Stabilní práci na hlavní pracovní poměr
  • Pracovní doba: Pondělí až pátek, od 7:30 - 16.00
  • 20 dní dovolené
  • Nástupní mzda: 30 000 Kč
  • Zaměstnanecké slevy na naše nabízené zboží
  • Po 1. roce příspěvek na penzijní pojištění a 3 dny SICK DAYS
  • Bezproblémové parkování v areálu firmy

Svůj životopis zasílejte prosím společně s motivačním dopisem na reditel@dgtip.cz



POMOCNÉ PRÁCE V TISKÁRNĚ

Pro posílení naší tiskárny v sezóně hledáme šikovné pomocníky zejména pro vybalování a balení zboží s nástupem v druhé polovině září do konce roku. Práce na hlavní pracovní poměr, možnost přesčasů.
Hodinová mzda 160,-Kč hrubého + prémie 10,-Kč/hod pokud odpracuješ celou sezónu.

Kontakt: Ladislav Touchin – vedoucí tiskárny, tel.: 516 101 130, e-mail: potisk@dgtip.cz


Nenašli jste zde pracovní pozici, která by Vám seděla? Nevadí! Pokud jste pracovití, svědomití a máte zájem o zaměstnání v moderní a stabilní společnosti, zašlete nám svůj životopis na sekretariat@dgtip.cz - třeba ještě nevíme, že hledáme právě Vás:)