Volné pracovní pozice
Jsme silná a úspěšná společnost zabývající se prodejem a tiskem reklamních předmětů. Na českém trhu působíme od roku 1991, ale neustále pracujeme na našem zdokonalování. Nebojíme se nových projektů a naším cílem je být kvalitním partnerem a dodavatelem reklamního zboží.
VOLNÉ POZICE:
ASISTENTKA ŘEDITELE/POMOCNÁ ÚČETNÍ
Dokážeš pracovat samostatně a s úsměvem? Jsi aktivní, komunikativní, pečlivá a máš jistou dávku empatie? Baví Tě rozmanitost v práci a nebojíš se odpovědnosti? Pak tedy hledáme možná právě Tebe!
Co budeš mít u nás na starosti?
- Běžná administrativní práce a zajištění plynulého chodu sekretariátu
- Objednávání kancelářských a hygienických potřeb, zajištění drobných občerstvení pro návštěvy
- Správa kuchyňky (doplňování zásob, údržba kávovaru, udržování pořádku)
- Organizace schůzek, plánování firemních akcí, zajištění ubytování
- Tvorba měsíčních reportů
- Spolupráce s hlavní účetní - zadávání faktur do systému Helios, vytváření zápočtů, podklady k DPH, upomínky, administrativa a archivace účetních dokumentů
- Práce v docházkovém interním systému a následné zpracování podkladů pro mzdy
- Správa budovy společnosti - zajištění pravidelných revizí a oprav, školení BOZP, PO, školení řidičů, agenda PLP
- Dle požadavků společnosti vyhlášení a vedení výběrového řízení. Zajištění procesu nástupu a zaškolení nových zaměstnanců.
- Zpracování výkazů pro ASEKOL, INTRASTAT, EKO-KOM, OSA, OTE
- Komunikace a spolupráce se všemi odděleními napříč společností
- Zástup na recepci vždy v případě nepřítomnosti recepční (obsluha brány, distribuce pošty, registrace klientů, objednávání obědů, údržba společných prostor)
Co od Tebe očekáváme?
- Nástup od 1.10.2025, případně dle dohody
- SŠ vzdělání
- Velmi dobrou znalost MS Office
- Samostatný, odpovědný a proaktivní přístup
- Příjemné vystupování
- Základní znalost účetnictví a praxe na obdobné pozici výhodou
- Znalost účetního systému Helios výhodou
Co Ti za to nabídneme?
- Stabilní práci na hlavní pracovní poměr
- Pracovní doba: Pondělí až pátek, od 7:30 - 16.00
- 20 dní dovolené
- Nástupní mzda: 30 000 Kč
- Zaměstnanecké slevy na naše nabízené zboží
- Po 1. roce příspěvek na penzijní pojištění a 3 dny SICK DAYS
- Bezproblémové parkování v areálu firmy
Svůj životopis zasílejte prosím společně s motivačním dopisem na reditel@dgtip.cz
POMOCNÉ PRÁCE V TISKÁRNĚ
Pro posílení naší tiskárny v sezóně hledáme šikovné pomocníky zejména pro vybalování a balení zboží s nástupem v druhé polovině září do konce roku. Práce na hlavní pracovní poměr, možnost přesčasů.
Hodinová mzda 160,-Kč hrubého + prémie 10,-Kč/hod pokud odpracuješ celou sezónu.
Kontakt: Ladislav Touchin – vedoucí tiskárny, tel.: 516 101 130, e-mail: potisk@dgtip.cz
Nenašli jste zde pracovní pozici, která by Vám seděla? Nevadí! Pokud jste pracovití, svědomití a máte zájem o zaměstnání v moderní a stabilní společnosti, zašlete nám svůj životopis na sekretariat@dgtip.cz - třeba ještě nevíme, že hledáme právě Vás:)