Zákazník: nepřihlášen
Nabídka zboží
Novinky a speciální na...
Kalendáře, diáře, nov...
Psací potřeby
Kancelář
Elektronika a přísluše...
Nože, nářadí, outdoor,...
Drobné dárky
Textil
Tašky, peněženky, deš...
Domácí potřeby a hrnky
Krása, zdraví, osobní ...
Výprodej
Vyprodané položky

jsme na Facebooku
Komunikujte s námi i na Facebooku



Prodáváme značky

BALMAIN PARIS - rozsáhlá kolekce francouzských dárků

BEST IN TOWN - značka vysoce kvalitního textilu

BOSCH - značkové nářadí pro domácí kutily

CASE LOGIC foto-audio-video-computer-travel bags

CENTRIXX - kolekce značkových cestovních doplňků

CLIKCLAK francouzské bonbóny v kovovém boxu

CROSSING - outdoorové nezbytnosti, nyní i jako dárky

DUNLOP - značkové nářadí a potřeby pro motoristy

ETC - značkové hodinky od European Time Company

JAMIE OLIVER: značková kolekce světoznámého kuchaře

KEN HOM inspirace tradiční čínskou kuchyní

LAGUIOLE: kvalitní servírovací či jídelní sety

LAMY německé psací potřeby, plné čistých linií

MARKSMAN, značková kolekce designového zboží

ORIENT-EXPRESS - luxusní doplňky pro cestování

PARKER - známá značka kvalitních psacích potřeb

PAUL BOCUSE - značkový design slavného šéfkuchaře

Značkové luxusní kožené aktovky PIERRE CARDIN

QUILL - firemní značková pera s doživotní zárukou

ROTRING - tradiční německé psací potřeby

SAMSONITE - světová kolekce cestovních doplňků

Scripto - původně americká značka ekonomických psacích potřeb

SILVER MATCH značkové zapalovače

SLAZENGER - celosvětově známá sportovní značka

retro styl slavného letounu SPIRIT OF SAINT LOUIS

TODO MODO - italské papírové osušky a reklamní kapesníčky

TRENDLINE značková kolekce trendového zboží

US BASIC značkový sportovní textil a čepice

VICTORINOX značkové švýcarské nože a doplňky

WATERMAN francouzské značkové psací potřeby

WENGER - osvědčená švýcarská kvalita

FARE - značkové deštníky

Zakládající člen A3DR
(1996-2007)

Člen mezinárodní asociace

PSI

ePoptávka certifikát

TOPlist

Předlohy k potisku

Předlohy k potisku  

  Vzhledem k tomu, že rozhodující část předloh pro potisk je zasílána mailem,
tedy bez osobního jednání s obchodníky, žádáme klienty o dodržování zásad, garantujících následnou spokojenost s výsledkem tisku.
  Předem děkujeme za dodržování těchto zásad, urychlí i zkvalitní to naši komunikaci.

  • zasílejte nám pouze bezproblémové formáty, nejlépe eps nebo ai, vyhýbejte se prosím formátu cdr. Nejlepší zkušenosti máme s předlohami vzniklými v programech rodiny Adobe (Illustrator, Adobe Photoshop (fotografie), Adobe InDesign (obsahující vektory), ...
  • Soubory cdr (CorelDraw) nedoporučujeme jako formát pro předávání logotypů nikoliv z důvodu, že by s ním nepracovali naši grafici, ale z důvodu prostšího - formát cdr nemohou před předáním grafikům shlédnout a okomentovat naši obchodníci, neboť cenová a licenční politika Corelu rozhodně nepodporuje legální instalace Corel Draw na všech PC ve firmě a ničím jiným nelze na cdr ani nahlédnout. Pokud přesto zasíláte podklady v cdr, oceníme, pokud současně přiložíte i náhled například v jpg či pdf.
  • pokud zasíláte pro potisk podklady v pdf, nezapomeťe, že pdf soubor musí obsahovat také vektory.
  • předlohy zasílejte vždy s textem převedeným do křivek, jinak neručíme za záměnu fontů. Předlohy zpracované ve vektorových programech typu Adobe Illustrator a CorelDraw nesmí obsahovat importované obrazové soubory. Takové předlohy totiž není možné dále zpracovávat v naší předtiskové přípravě.
  • používejte jen předlohy, zpracované v programech, pracujících s vektorovou grafikou, bitmapy či obrázky z Wordu a Excelu vám vrátíme jako nevhodné pro další zpracování
  • předlohy pro ofsetový tisk musí být ve správném rozměru, barevném režimu, rozlišení a se všemi náležitostmi (ořezové značky, spadání...) tiskového pdf. Pokud zákazník trvá na přesné barevnosti (CMYK), je třeba spolu s podklady dodat i kalibrovaný nátisk (nejlépe Cromalin).
  • barevnost definujte jednoznačně, nejlépe v Pantone.
    Například "červená" není zrovna jednoznačné určení.
    Nezapomínejte také, že na tmavém podkladu bude výsledná barva vypadat jinak než na bílém. Totéž platí pro různé materiály; například logo tištěné sítem na bavlnu nemůže mít shodnou barevnost jako totéž logo v katalogu tištěném ofsetem na křídový papír.
  • výjimku z barevnosti tvoří výšivka, neboť barevnost nití nekopíruje barevnost Pantone vzorníků. Řešení však existuje - stáhněte si barevné vzorníky nití (používáme jen kvalitní viskózové nitě SULKY od německé firmy GUNOLD, nepracujeme s levnými čínskými a korejskými nitěmi), nebo si vyberte na našich vzorkovnách. Pokud nezadáváte u výšivky barvu číslem nitě SULKY, ale odstínem Pantone či jinak, vybereme vám nejbližší možný odstín dle našeho vlastního uvážení.
        - kompletní vzorník nití GUNOLD SULKY část 1
        - kompletní vzorník nití GUNOLD SULKY část 2
        - kompletní vzorník nití GUNOLD SULKY část 3
        - kompletní vzorník nití GUNOLD SULKY část 4
        - kompletní vzorník nití GUNOLD SULKY část 5
        - kompletní vzorník nití GUNOLD SULKY část 6
  • pracujeme na počítačích typu PC; podklady ve formátu MAC nás proto mírně zdržují
  • ztrátové komprese typu jpg nebo gif v 95% případů vylučují kvalitní výsledek, jsou však vhodné pro náhledy umístění tisku na předmět
  • otevřeme i všechny archívy typu zip, rar ap., které oceníme i kvůli zmenšení přenášeného objemu dat
  • posíláte-li objednávku bez předlohy či naopak, nezapomeňte je jednoznačně vzájemně identifikovat
    (někteří se omezují na stručné "posílám předlohu k těm objednaným tužkám", jiní ani to ne - obojí velmi zpomaluje vyhledávání souvisejících zakázek a vesměs si vynucuje další nadbytečné telefonování)
  • pokud nám posíláte více předloh, definujte jednoznačně, která má být tištěna na které předměty, aby nedocházelo k záměnám, co kam patří.
    Pokud od nás již máte Potvrzení zakázky, vždy uveďte i jeho číslo.
  • nejraději máme ty, co posílají předlohu hned s objednávkou, dobu zhotovení totiž vždy počítáme až od dodání předlohy a schválení korektury.
  • Ke každé zakázce s potiskem vám pošleme korekturu v pdf.
    První korektura je zcela zdarma, stejně jako její oprava, pokud nás upozorníte na naši případnou chybu. Naopak druhá korektura, vyvolaná požadavky, které mohl či měl zákazník upřesnit už při úvodním zadání, je již placená.
  • Zákazník platí pouze grafické práce vyvolané požadavkem na změny
    a úpravy oproti původnímu zadání, plus korektury s tím spojené.
    Zaplatí také úpravy předloh, dodaných v nevyhovujících formátech.
  • Podpisem korektury potvrzujete její úplnou správnost, čtěte ji tedy velmi pozorně. Následné reklamace případných chyb potisku jsou marné, pokud jste je přehlédli již v korektuře.
  • Nezapomínejte při elektronické komunikaci uvádět i Vaši adresu
    a telefon/fax. Občas dostáváme maily s přílohou beze slov a začíná pátrání, kdo je odesílatelem.
    (občas tak postupují studia, která jsou jen požádána o předání podkladů)

Doporučujeme Vám také prostudovat naše obchodní podmínkyceníky veškerého potisku.


Objednávka katalogů

Katalogy 2017


Programmed By E Linkx, a.s. Copyright © 2003-2017 DG Tip, spol. s r.o.